Fresh start

cropped-cropped-cropped-cropped-bc3b8ker121.jpg

Hei folkens ♥

Hjelp det er allerede juni. Vi er halvveis i 2016, men vi har jo seks måneder til å få ting gjort på så ikke gi opp. Jeg har heller ikke gitt opp denne bloggen selv om det kanskje kan virke sånn. Denne bloggen gir meg påfyll og glede så jeg hat ikke lyst til å gi den opp heller. Nei jeg må bare legge om planene litt. Derfor har jeg bestemt meg for å legge ut en bok per andre uke. Dermed får jeg ei uke jeg kan lese på og ei jeg kan skrive bloggpost på. Dagen å sjekke bloggen er fortsatt på fredag, men nå bare fredag i partallukene. Håper det gir mening 🙂 Sånn må det bare være er så lenge livet mitt er så hektisk som det er nå.

Jeg har et par bøker jeg har lyst til å legge ut for dere. Jeg kommer til å legge ut «To kill a mockingbird» av Harper Lee på nytt igjen fordi det ser rart ut hvis det ligger to bøker i januar, men så ingenting i før juni hehe. Så dette er bøkene jeg skal legge ut i løpet av sommeren:

To kill a Mockingbird – 3 juni
Go set a watchman – 17 juni
Slik skal vi velge våre ofre – 1 juli
Girls will be girls – 15 juli

Akkurat nå leser jeg ingenting, men når jeg har fått skrevet bloggpostene om de bøkene jeg allerede har lest skal jeg begynne å lese igjen. Men jeg er i hvert fall i gang igjen, så hvis du vil snakke med om bøker eller gi meg lesetips er det bare å legge igjen en kommentar her eller følge meg på facebooksiden min og kontakte meg der.

Håper dere har hatt en fin bokvår ♥

 

Legg igjen en kommentar

