Julebloggingen

Hei!

Det ble vist litt vanskelig å blogge i desember for det er så mye som skal gjøres nå frem til jul. Det  føles i hvert fall sånn ut. Jeg tar jo ikke «juleferie», altså drar hjem til jul, før den 19 så da får julefreden senke seg, men frem til det blir det litt hektiske uker med andre ting for meg. Dette med julebøkene gikk heller ikke så bra i år, for det trengtes det tydeligvis mer research for å gjennomføre. Derfor prøver vi oss igjen neste år.

Det jeg tenker å gjøre nå er å lese i julen og å lage et samleinnlegg for juleferielesningen. Det innlegget kommer den 2, januar, som er den første fredagen i det nye året. Så sier vi oss ferdig med leseåret 2014.

Anmeldelsesen av den første boken for 2015 kommer dermed den 9 januar, som er første fredagen jeg er tilbake i Trondheim og hverdagen har begynt igjen. .

Høres ikke det ut som en god plan? Så da blir det altså stille her på bloggen frem til den 2. januar, men det håper jeg dere overlever og at dere fortsatt vil følge meg i det nye året.

Tusen takk til dere som har fulgt meg i dette året, mens jeg tok mine første famlende steg i bokbloggingens verden. Jeg håper dere vil følge meg i 2015 også.

Ha en flott lesejul hele gjengen 🙂

Bilde tatt fra: http://laptopclipart.com/book-clipart/
Bilde tatt fra: http://laptopclipart.com/book-clipart/

3 thoughts on “Julebloggingen

Legg igjen en kommentar

